Fast & Safe Internet Browser

Travel by Van BMTA.


Travel by Van BMTA.

Van is an alternative to race against time During rush hours in Bangkok.
So I collected a van line. As we find in Google Only in Bangkok included as travel information.
Thank http://www.bangkokbusclub.com.

Route No.15C Start:Min Buri To:Chatuchak.
Route No.10 Start:Pak Kret To Weekend.
Route No.11 Start:The Mall Ngam Wong Wan To Pak Kret
Route No.112 Start:Chatuchak To Non waterfront.
Route No.116 Start:Sa Phan Mai To Sa Phan Kwai.
Route No.117 Start:Rangsit – Sa Phan Mai To Ramkhamhang University.
Route No.118, Start:Thammasat University (Rangsit) To Mo Chit BTS station.
Route No.119 Start:Bang Bua Thong To Mo Chit BTS station.
Route No.12 Start:Central Ladprao To Nonthaburi waterfront.
Route No.120 Start:MoChit 2 - Expressway To Samrong.
Route No.123 Start:Samaedam To Ramkhamhang University
Route No.15B Start:Min Buri To The Mall Ngam Wong Wan.
Route No.16 Start:Min Buri To MoChit 2
Route No.21 Start:Min Buri market - Suwinthawong To Nong Chok.
Route No.21A Start:Bangkapi – Sukhapiban 3 To Nong Chok.
Route No.22 Start:Min Buri To Pak Kret
Route No.24 Start:Min Buri market To Bangplee.
Route No.25 Start:Min Buri market To Rom Krow
Route No.31 Start:Bangna To Southern Rout
Route No.37 Start:Chatujak To Bua Thong Thani

Route No.39 Start:Min Buri To Rangsit.
Route No.41 Start:Bangkapi - Vibhavadi's To Mobaan Rattanakosin 200 years.
Route No.42 Start:Ramkhamhang University To Saphan Mai - Rangsit.
Route No.43 Start:Ramkhamhang University To The Mall Ngam Wong Wan.
Route No.47 Start:Mo Chit 2 To Southern Route.
Route No.53 Start:Bangna – Bangplee To Bangbor

Route No.56 Start:Bangkapi – Rom Krow To Ramkhamhang University

Route No.57 Start:Bangkapi – Sukhapiban 2 - Min Buri To Nong Chok.
Route No.65 Start:MBK To Pantip Ngam Wong Wan.
Route No.68 Start:Big C Rama 2 To Mahachai Pier.
Route No.69 Start:Victory Monument To Bank of Ayudhya's Head Office (Rama 3).
Route No.70 Start:Ramkhamhaeng University – expressways To Victory Monument.
Route No.71A Start:Thonburi To Victory Monument.
Route No.73 Start:Thonburi To Bangna.
Route No.76 Start:Pata To Bangbuathong
Route No.78 Start:Pongpetch To Bangbuathong
Route No.79 Start:Nonthaburi Pier To Kasetsart University
Route No.8 Pin Start:Klao To Ban Bua Thong (village Rattanathibet).
Route No.8 / 3 Start:Siriraj To Bua Thong Thani.
Route No.8 / 5 Start:Pata To Sai Noi district.
Route No.8 / 6 Start:Pinklao To Bang Bua Thong district (outside line).
Route No.80 Start:Nonthaburi Pier To Ramkhamhang University
Route No.80-1 Start:The Mall Bang Kapi To The Mall Ngam Wong Wan.
Route No.83 Start:Thonburi To Bangkok University (Rangsit).
Route No.83A Start:Rangsit To Bang Kae.
Route No.92 Start:Min Buri - Expressway To Rama 9 - Victory Monument.
Route No.94 Start:Ramkhamhang University To Ladprao Road - Rangsit.
Route No.95 Start:Rangsit To Ramkhamhang University
Route No.96 Start:Rangsit To Si Phraya.
Route No.96A Start:Rangsit To Wat Yan Nawa (Sathorn Pier).
Route No.98 Start:Ramkhamhang University To Ladprao Road - Don Muang.
Route No.99 Start:Rangsit To Southern Rout